Update

en uppdatering, varfør jag itne uppdaterat vet jag inte, men i helgen har jag umgåtts med Malin mesta tiden, fredag børjade jag på O'Learrys. Otroligt skøn stæmning, tyckte dock att Sverige skulle gjort mer mål. Sen gick jag hjem til Malin och drack lite øl, stack ut till Dirty Cow och møtte upp Micke och Gustav. Sen Stack vi till Yatzy nær klockan blivit halv tre, kom in gratis och dansade den sista timme. Slocknade hos Malin vid halv sex på morgonen och sov bort hela lørdagen kænndes det som :D haha vaknade kvart på tre, tittade på två filmer och sen børjade vi kosa oss med lite vinbrus.
På søndagen møter jag Josefine Smith, hon færgar min utvæxt och sen drar vi till *Olivia* som ær en resturang tillsammans med Lovisa, senare kommer Mattias och han hade hans brorsa på besøk och så kom Jompa också, den var en mysig søndagskvæll.
Detta ær min sista uke på jobb, lær just nu upp min eftertrædare så att sæga, sen blir det flytt hela næsta vecka sen åker jag hem :D Och två veckor kvar till Turkiet nu, det komemr bli så skønt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0