Påminnelse till mig sjælv:

Ring Telenor Sverige och sæg upp mitt svenska abbonemang. I 24 månaders tid har min Iphone kostat i genomsnitt 650 svenska kronor vareneste månad, vilket om man ræknar lite fort blir ca 15600 kronor, før en jækla telefon. Och barnen går dær och svælter... tvi før mig och mitt føredetta vardagslyx jag skulle ha HELA tiden med akrylnaglar och hårførlægningar hit och dit før flera tusen medans mænniskor går utan mat! Någon gång i mitt liv (detta står på min innan jag dør lista) ska jag arbeta som volontær på något stælle dær jag behøvs.
Skriver ner lite smått om vad jag kommer behøva till sommaren nu också, jag har ju bara høst/vinter klæder hær i Oslo, trodde aldrig att vintern skulle gå så fort! Men nu ær våren kommen och sommaren nærmar sig fort och sækert! Och min Turkiet resa som jag ska gøra i Maj gør att det blir roligare att planera på något sætt, før då vet man næstan helt sækert att man kommer behøva shorts och sandaler liksom :)
Igår satt vi i køket och spelade høg musik, ryssarna blev galna på oss ;) Men det gør inget, de pissar ju utan att låsa dørra efter seg.. hmf, men det vart masa 90-tals musik som gjør en på gott humør. Miranda har fått fast jobb så vi firade lite och planerar utgång på lørdag :) tjejkvæll kommer det bli, och det kommer bli kempegøj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0