Idag är en sån dag då jag tvättar mitt hår, de dagarna är alltid mycket bättre

Ska se ifall jag kan smita lite tidiagre från jobbet idag, då det är en visning på ett hus klockan 18, precis när jag slutar. Och det hade ju vart trevligt att vara med på den visningen. Även om jag litar 100 % på mina vänners omdömme.
Huset kostar 16 lakan i månaden vilket är hur billigt som helst! 16000/5=3200. För vårt rum, som vi delar på tre, betalar vi 3050 :-
Datorn är superseg, måste omformatera den lite. Dennis får hjälpa mig med det. Jag ska vara glad just nu att man kan köra Spotify och ha webbsidan uppe samtidigt.. Dessa I-landsproblem.
Nu blir det att gå ner till turken och köpa den vanliga lunchen, två apelsiner. Man håller sig faktiskt mätt på det om man äter en bra frukost, och dricker mycket vatten under dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0