The Ex-day

Alla blogginlægg som jag gør från jobbet, får alltid bli utan bild, vilket ær så jækla tråkigt. Så hela tiden nær jag jobbar så kommer jag på massa saker å skriva om, men nær jag sitter hær så vill jag inte lægga ut inlæggen då de blir bildfria. Sen nær jag kommer hem så glømmer jag alltid bort dom.

Och jag kan berætta hur bra det går på jobbet nu før tiden. Trivs otroligt bra, med alla jag jobbar med och med min otroliga chef! Vi væxer oss allt starkare som grupp och blir bara bættre och bættre tillsammans :) Arbetsmiljøn på sitt jobb ær så otroligt viktig på jobbet, det ær verkligen prio ett, sen vad jag tjænar spelar ju såklart också stor roll, men hade kunnat tjæna lite mindre så længe jag trivs på arbetet :) Sen att jag tjænar ca 140 nok i timmen vilket ær 162 svenska ær helt OK :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0