Mina damer och herrar

Sitter här, denna underbara torsdagskväll, klarar knappt av att hålla ögonen öppna. Är otroligt trött ikväll och det ska bli OTROLIGT skönt med helg imorogn! Jag har inga planer för helgen vilket är superskönt, förutom på söndag då Tuva, jag och eventuellt flera stycken till ska åka pulka. Det är en sån här 2 km lång pulka backe. Först åker man ner, sen tar man liksom tunnelbanan upp igen, haha helt sjukt.
Ikväll har jag för första gången varit i Niklas nya lägenhet, och träffat hunden som han fick på köpet när han fick en rumskamrat :) En söt liten hårig boll som var riktigt gosigos :) Men nu, nu blir det en videoblogg, precis som jag lovade. Och ni vet, ta oss med en nypa salt, vi är jätte omogna... Punktpunktpunkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0