Helgen

Helgen som hat gått, min älskade, älskade syster och bästa Dan har varit och hälsat på mig. Vi har haft det jättemysgt, det hopaps jag att dom också tycker. Jag jobbade ju fredagkväll och lördag dag, så lite tråkigt att jag inte fick sååå mycket tid med dom som jag egentigen ville, men a man got to do, what a man got to do. Slutade 23 i fredags, mötte dom då nere på stan, gick till donken där manda och linnea befann sig, fick ett par goa skratt. Gick till Buddha och Dan slog mig i shack, Sen gick vi upp till bar ute för att hälsa på Tuva. Äntligen någon där hemma som mött henne :D

Lördag, jag rekomenderade att vi inte skulle gå ut, för lördagar är det bra så jäkla tajt överallt, så vi åkte hem till Linnea, mös till en film och massa gott, Kom i säng runt 01.

Söndag och jag var äntligen ledig, så vi gick till frognerparken, tittade på alla märkliga statyer, gick till Tullins och åt, sen en öl på bar ute. Lugnt och skönt har det varit.

Igår slutade jag kl 23, jag åkte hem, bytte kläder och gick ner till stan och mötte Tuva, vi vart överallt, träffade Ellie som jag inte sett sen i Maj. Somnade runt 5imorse och vaknade 15 idag, haha!

Nu taggar jag jag för ett par timmars jobb, sen ska jag nog hem och sova igen! vilket liv man lever........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0