Första dagen, nya jobbet.

Idag började jag det nya jobbet! Började med att möta Harald (min chef) på samma ställe där jag hade intervjun. Han körde mig till stället där jag skulle börja och vi gick igenom en pärm, typ Rema 1000's bibel. Sen satt jag i kassan, och enligt Harald så gick det mycket bättre än vad han hade förväntat sig :) Fin komplimang som jag gärna delar med mig av :)

Sen åkte vi vidare, ut till Veitvet, där jag ska jobba nu i tre dagar. Ännu en helt ny butik som öppnar imorgon. Sen tog jag tunnelbanan hem, och den gick till Carl Berner, som turen var. Det är i närheten där jag bor pappa. Så det blir inte så lång resa för mig, sen om jag har tur så kanske de behöver mig där fler dagar den här månaden, så det som gäller är att visa att jag är duktig :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är duktig syrran :)

2012-08-15 @ 16:54:44
Postat av: Pappa

Vet att du kan///Puss

2012-08-16 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0