everybody doin' the mess around

Var tvungen att gå in på min egen blogg för att kolla när jag senast uppdaterade, känns som att det har hänt så himla mycket sedan sist? Men sen när jag tänker efter, så kan jag ändå inte komma på något. Ehm.. I fredags tog vi det lugnt, lördag blev det ett kjempegöj förkrök hemma hos oss, Jeppe och Mange drog på sitt håll, och jag och Hultan drog åt vårt. Vi slutade på Ish, var där inte så länge, utan skakade lite, sen drog vi åt varsitt håll. Söndag, jag mötte upp Hultan på Nationaltheatret, vi gick till Akerbrygge och åt glass. Satt i stekade sol på bryggan och jag hade alldeles för mycket kläder på mig.
 
Mötte sedan upp Jossan, satte oss i slottsparken och drack öl, drog till bar ute, Drack mer öl. Och idag har jag jobbat hela dagen och sen jag kom hem har jag varit som en död gås...... Nu ska jag sova, jag är ledig imorgon, kommer träna, och kommer gå ner till staden. Förhoppningsvis är någon villig att följa med mig dit.

Och ja, min syster och min svåger kommer till helgen!!! :D Glädjer mig något otroligt, det är tredje gången hon kommer och hälsar på :) Min fina fina syster..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0