Godis gör livet värt att leva.

Hyresvakten säger att vi har fått paket, så jag kommer ner och det är ett till vardera rumskamrat. Söta snäll UNDERBARA mamma och pappa som skickar påskgodis till oss :D TACKTACKTACKTACK!! ♥♥ Ni är för söta.
Onsdagskvällen är räddad trots att jag kommer tillbringa den helt alene.
Jag håller på att förbereda mig d jag åker till Irland imorgen :D Vi har hela tiden sagt att vi skulle till Amster, men folk hoppade av, flyget blev dyrt, så jag gick in på Ryanair, ser att Dublin är helt okej billigt.
-Tuva, kan vi inte sticka till Dublin då?
-Jo, det är klart vi kan!
Haha Det är underbart att jag funnit en vän som är lika impulsiv som jag är. Så vi bokade biljetter igår, och sticker imorgon :) Kommer hem på söndag igen :) Kommer klika med kameran en hel del.
NU väntar jag på att tvätten ska bli klar, två fulla maskiner, tänkte att det kan vara bra att ha det tvättat så jag vet exakt vad jag ska ha med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0