Precis läst ett kapitel från *Så länge vi båda andas*

Klockan är tio och jag har varit vaken i ca en timme. Jag är färdigsminkad men ska bara sätta på mig kläder och fixa till mitt hår så är jag sen redo för brunch tillsammans med Linnea från Sölvesborg. Min Linnea Andersson och Miranda kommer också följa med ut :)

Och så kommer det bli till att köpa en rackarns telfon idag också, vänliga fina vänne rjag har här som lovar att hjälpa mig att hitta något. Hade det inte varit för Miranda hade Linnea och jag inte kunnat hitta någonting här, jag kommer alltid vara en småstadstjej inombords :)

Och för er som inte vart i Oslo, staden är inte lik stressig som Sthlm tycker jag inte, inte lika mycket människor och det är väldigt skönt. Man slipper känna sig som en bonne när man är här. Men staden är inte lika vacker som Sthlm, långt ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0