soffslapp

Idag har jag varit på banken och fixat bank så jag kan få in lön och så. Kan ju alltid vara bra liksom :) Så nu har jag en norsk nordeabank..

Ja har det hänt något annat roligt?
Jag har tvättat för första gången här på kollektivet.
Jag, Maria och Linnea lagade tacos, vi köper inte fläskfärs eller nötfärs eller något utan det får bli kycklingfärs, med kryddorna smakar det likafant och det är väldigt billigt så det funkar :) Och gott är det också..

Ja det var väl det, Maria som precis fått fast vikariat på ett halvår sitter bredvid mig nu och letar lägenht så hon kommer härifrån, inte för att det inte är bra men man kanske inte vill tsnna här hela livet. Måste säga att jag blir lite sotis på na.


Ha DE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0