Onsdag kväll

Klockan är 23.34 och kollektivet börjar somna, och vi ingår i denna klanen. Miranda ska upp tidigt imorgon, runt fem tiden, för jobb på Ikea. Så då bad jag henne täda ljuset när hon ska stiga upp och sminka sig inne på rummet, bara för att vi då ska vakna och veta att vi får sova många timmar till ;) Imorgon ska vi komma upp redan vid nio för vår härliga morgonpromenad.

Den är så himla härlig, först går vi genom storstadstrafik, sen kommer vi in mot en park, som är extra fin nu när det ligger gula löv på marken, sen traskar vi förbi slottet, så det är en sån himla fin runda :)
Imorse när jag var ensam på rummet då vi kom hem men Linnea stannade nere för att hämta sin tvätt, så passade jag även på att göra 50 situps och 10 armböj, jag tänkte göra mer men ogillar att pumpa mina feta muskler när folk ser på ;)



Och det är ju november månad nu, vilket innebär att jag kommer träffa min familj denna månad :D Först kommer älskade syster till mig på födelsedagen, sen helgen efter möter jag min kära mor & far i Göteborg, då det blir mysig lördag som tillbringas på julmarknad på Liseberg, och hotell övernattning. Ser fram emot det!
Nu ska jag sova,

HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0