Jag vann dock ingenting

Men de tre första nummren var alla på samma rad, på tusenkronorsraden. Det hade varit helt realistiskt att kunna få in de siffrorna ;) Men icke!

Ja och idag är det alla hjärtans dag, vem bryr sig egentligen? Vi har aldrig riktigt firat den dagen. Något år hyrde jag hans favoritfilm så tittade vi på den, det är det enda minnet jag har från alla hjärtans dag, haha. Dagen är fullkoligt onödig egentligen, och jag tycker folk borde visa uppskattning mot varandra offtare än att känna sig tvungen att göra det på alla hjärtans dag. Varför köpa rosor bara en gång om året liksom?

Så nu fick jag det sagt, nu har jar precis ätit upp min frukost och väntar på att mamma ska höra av sig. Hon, jag och syrran ska till resebyrån, yay! Jaja, borde fixa till mig lite nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0