Tisdag 6/12

Fy f*n vad trött jag är! Eftersom jag börjar elva så tänkte jag att jag får stiga upp ca två timmar 2 1/2 timmar innan jag vaknar, så jag hinner med allt jag ska göra. Duscha, sminka mig, fixa håret, och laga middag. För laga middag gör jag ju alltid annars, eller middag och middag, pulvermos eller pommes. Men jag kopplade inte att det kanske skulle vara bättre att göra frukost idag istället för att behöva stiga upp så tidigt och laga middag klockan 10 på morgonen :s
Och kallt är det! Usch jag mådde riktigt dåligt när jag steg upp, otroligt kyla, elementet på högsta nivå och fönstret vart öppet, vilka dumhuvuden vi är. Men nu är det stängt och kommer ikke öppnas igen försen maj 2012!
Om jag fortfarande bor kvar här då, nej det gör jag nog inte. Jag vill ha exotisk miljö i mitt område där jag bor.
Och dagarna går läskigt fort! Jag har redan bott här i snart tre månader. När jag ser tillbaka på hur vi var i början, så unga och oskyldiga! haha, Nej men man utvecklas ju något otroligt som människa här, hemma kunde jag knappt åka bussen. Här bryr man bara om sig själv och thats it. Om någon råkar snubbla till på trottoaren, okej det var ganska lite roligt för tillfället men inget mer. Sen glömmer man det och kommer inte ihåg vilka människor det var som såg en eller ngt. För man kommer aldrig träffa de igen.

Småstäder har så mycket åsikter om allt, men ändå, vem älskar inte skvaller?
Nu blir det fiskpinnar och pulvermos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0