Tittar igenom massa "gamla" cambilder

Som egentligen inte är så gamla utan bara jag som gör drastiska förändringar väldigt fort.
Blondt hår och bruna ögon, mycket vackert om jag får säga det själv, håret ser dessutom friskare och tjockare ut än vad det gör nu. :(
Åh mitt blonda långa löshår ♥ Och ett ♥ till sommaren också såklart!
Vad mycket man kan göra med lite hår, hårfärg och linser, här ser jag ju ut som en helt annan människa nästan! Men jag fick aldrig till den bruna färgen som jag ville ha den, den hade så svårt att fästa sig eftersom jag vart blond innan. Eller något...



hmf...



Kommentarer
Postat av: Angelica

finare i blond :/ (inget elakt alltså, du är fin i brunt med men det blonda fick dina ögon att se så vackra ut )

2010-12-30 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0