Hädanefter tänker jag efter

Godmorgon världen. Igår var Amanda och jag ute och gick en långpromenad i skogen, var ute i ca två timmar. Oslo är så fint, tröttnar man på storstaden kan man bara gå bort ett par kvarter så hittar man dom där smultronställena :) Andas in lite frisk luft känns inte så dumt.
 
Sen när vi kom hem så lyssnade vi på Maggios nya skiva som jag inte snappat upp än. Gud så fantastisk den är, från början till slut! Den tjejen kan inte vaa dålig.
 
Allt är för bra nu
Går runt i t-shirt och är trött
Sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar
Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu
Allt är bra nu


 

http://www.youtube.com/watch?v=h6atdkXRrhY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0