MITT NUMMER ÄR 004794282061 <3

Han pryder min vägg.
Plakat är billig när man stjäler det från gatan.
Spegelvänt är fint.
 
 
Jaha, onsdag.
Går numera fram och tillbaka till jobbet, eller åtminstone fram till den tionde dec då jag får lön igen. "Åkte fast" på trikken för någon vecka sedan, torsdags för att vara exakt. Men norska kollektivtrafikens system är sånt kaoz att jag blir så sur så jag låter håret under armarna växa. Ett månadskort kostar 620 kr. Hade velat skriva 620 i stora bokstäver, men det går ju inte,, för det är siffror..... Och får du en bot så kostar det 750 kr. Det är en hårfin skillnad. Klart man chansar?!
Jag har åkt gratis i 19 månader och räknade lite fort ut med kalkylatorns hjälp att jag sparat över 11 000 norska kronor på att planka!
Ligger + och ser mig fortfarande som en stenhård vinnare i situationen.
Att dom inte bara sänker med några hundra  kr för ett månadskort och höjer böterpriset? Så kan folk åka med gott samvete.  
 
 
Det är slutet av november och känns ju som en evighet sen som jag satt på ett flygplan. nej inte alls längesen vi åkte till Berlin.
Men inatt tar jag och Hultan bussen mot flygplatsen och besöker London för första gången i våra liv. Extra långhelg torsdag-måndag. BEHÖVLIGT.
Planerna är att gå på The lion king musical, sova länge, (Hultan vill shoppa) och bara mysa med god mat och trevligt sällskap :) Så nu måste jag väl ändå packa, tråkigaste som finns, sen åker jag hem till min fina dam och spenderar de sista timmarna tillsammans innan vi drar oss.
Ha en trevlig helg svenskjävlar.
 
Berlin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0