Man vill vara älskad av alla men lämnad ifred.

Idag har jag:
Jobbat
Handlat ny tvättkorg
Ätit varm smörgås
tittat på film
städat mitt rum
tvättat sängkläder
pratat med Sarah
pratat med syrran
pratat med morsan
städad mitt skafferi (som hade fått gäster hemma hos herr Mussli)
 
Ikväll ska jag:
Duscha
Gå till närmsta butik och köpa något, bara för att jag kan
Spendera två timmar framför tvn då det är sista avsnittet av "I kveld med Ylvis"
 
 
 
 
Min hylla, som inte är sne i verkligheten.
Min trånga klädhörna.

Kommentarer
Postat av: mallearsleballe.

fuck you som inte ringt mig då, och tagit bort din fb ...

Svar: haha hade inte ditt nummer!!!!!!!!
LingonVeckan

2013-11-12 @ 21:17:50
Postat av: malaja

hej sofie, fina bilder, hej då

2013-11-13 @ 00:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0