Dont drink to much

Igår slapp Manda jobba 12 timmar. Hon var hemma redan klockan 18 och sen började vi dricka öl och Marias och min reaggekänsla vi har för tillfället är inte att leka med, räknar med att Mandas panikutbrott inte är långt borta. Vi gick hem till mig så jag fick duscha lite, sminka mig lite, satte på mig en klänning och vi gick till Cafe sör. Mötte upp Lulu och Koffe. 
 
gick vidare till gudruns, 24.årsgräns så vi går vidare, slutar såklart på johns. köttmarknad. 
 
Går och lägger oss vid halv 8 tiden efter att vi spenderat några timmar på efterfest hos grannarna. Jag vaknar idag vid halv 4 och mitt huvud värker. 
Borde känna att jag aldrig mer ska dricka, men just nu har jag extremt ölsug att jag kräks.
 
14 dagar kvar till så ligger hemma i soffan igen i kallinge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0