11 dagar kvar

 
Sitter just nu och kollar på resa hem, ska ta nattbussen den 21. december så kommer vara hemma söndagsmorgonen den 22.de sen stannar jag en hel vecka, i soffan, i vardagsrummet, med Hugo på magen <3
 
Sen en annan nyhet är att Johan kommer flytta till Oslo och bo hos mig i januari månad, sen i februari så kommer han flytta in hos Ferm när Jeppe och Mange åker ut i världen igen. Kommer bli mysigt att ha lilla Jojje nära igen.
 
Nu ska jag snart dra bort till jobbet och stanna där i 9 timmar, Tove ringde och sa att det hade vart kaos och skitmycket att göra. Sweet! Gillar när det händer grejer.
 
Jag har också gjort en matlista som jag ska försöka följa varje vecka. Har döpt listan till ekonomisk mat. innehåller kyckling och lax så man får i sig lite näring, den innehåller också mycket gröt och ägg. Öppnade ett sparkonto (att jag inte gjort det tidigare?) så nu tänkte jag att det skulle hamna en större summa pengar där :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0