dåligt, dåligt

Det mest händelserika i mitt liv just nu är väl när jag skulle gå in på blogg.se och skrev logg.se istället.. Men, en fridag, jag gör en uppdatering för att göra min familj glad. Jag bokade pass på gymmet kl 17,15, meen, visst finns det roligare saker att göra? Så jag har precis lagt på mitt ansikte, ska snart ringa min nyfunna vän Nicklas, och vi ska väl göra något roligt. Väljer att avsluta ett avsnitt av SecAndTheCity, sen drar jag mig nog bortåt. Min duva ska jag också möta ikväll, ingen aning om vad vi ska göra, tänkte föreslå bio. Måste spara pengarna till vår tur som vi ska snart på, 13-20 nov kommer vi vara borta. En hel vecka min Tuva! Ååh så mycket jag glädjer mig till det! :D

Det går så otroligt fort tills man vänjer sig vid vardagen, spenderade helgen i hjemmebyn. Hade gärna varit där några dagar till, men har man ett pressat shema så har man. Jag han träffa nästan alla jag ville, men jag hade gärnat kunnat umgås lite mer med vissa, än vad jag gjorde. Men man ska vara glad för det lilla, och nu kommer jag inte hem försän jul igen. Men det blir möte i Götet i början på December, om jag har en ledig helg.. japp, det var det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt och se ett livstecken här med :)

2012-10-30 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0