Alessandro

Tisdag førmiddag. Vaknde med ett otroligt gott humør, jag var himla pigg och ville typ gå upp och inte ligga kvar i sængen en stund till som man alltid vill annars. Igårkvæll tog jag en liten pubrunda på Karl Johan tillsammans med Tuva och Emilie. Vi børjade på The Scotsman och delade en pizza och drack en varsin øl :) Sen drog vi vidare till Friday's och drack mer øl. Tuvas bror jobbade dær så helt pløtligt kom det in shottar, som smakade saft dessutom! haha, drack æven værldens godaste strawberry daiquiri. Smakade bara jordebær och socker typ ^ haha, men det blev ikke sent. Utan Emilie skulle hjem og se på Paradise och jag och Tuva hade inte mer pengar att spendera. haha.

Så jag gick hem, la mig i sængen och satte på Djungelboken, alla klassiker finns i hela versioner på Youtube, vilket gillas av mig då vi inte kan ladda ner på svenska føreningen. Sen somnade jag gott med Linnea snarkande bredvid meg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0