20/3

Vet ni vad det datumet betyder!?!? LØØØN.
Norge ær alltid 5 dagar tidigare på allt, lønen ær den 20.de istællet før den 25.te, hyran ska vara betald den 25.te istællet før den siste. Typ. Så inte på allt kanske, men ni hajjar grejen. Igår vart jag och Tuva ute på Fridays, hon tog øl och vet ni vad jag tog, ett hærligt glas med isvann! Woop. haha, Kænner mig otroligt duktig dær!
vi kækade lite nachos och kosde oss. Idag blir det ut med så många som møjligt från teamet och ska æta indiskt. Jag har ældrig gjort det førut. Tænk om det blir så som det alltid blir i filmet nær man æter spicy food, man går och børjar svettas och bajsar inom en kort stund ner sig :) Återstår att se.
Tittar på flyg just nu till Amsterdam också, dit åker vi øver påsk før lite rehab. Tuva, jag och Emilie ær helt spikade, sen kanske Silje och Olivia också om de ær sugna, så det kommer bli en riktigt rolig tjejresa! Amsterdam ær så himla fint, kommer ta massvis med foton och visa er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0