Var på visning ikväll

På ett radhus, http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=32138553
Det är dock inget som vi kommer ta, då "boden" var betydligt mindre än vad vi trodde, det fanns inget kylskåp och ingen tvättmaskin. Och det är inget som vi vill börja med att köpa när vi ska flytta.
Nu har jag precis käkat lite pasta och stekt korv, var sugen på hamburgare, men jag orkar inte stå och göra det här i detta köket. Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag vill flytta nu. Och jag måste kirra nytt skattekort. Ettersom det är 2012 nu, och skattekontoret har ju såna bra öppetider verkligen! typ 9-15
Ska mejla Martin på toptemp och kolla när skattekortet måste vara inlämnat. Jag orkar inte krångla.
Blev nyss erbjuden jobb nu också,,
Nej, nu ska jag tvätta mig i fejjan, och gå och lägga mig och titta på Oc, det var så jäkla längesen! Jag saknar er där hjemme. Må fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0