Utan batteri

Inatt kommer jag somna i tid, äntligen har jag lyckats få till det :) Känner mig redan trött, vilket är good shit! :D Tanken var att vi skulle på visning ikväll, men han svarade inte på mejlet. Så vi väntar ytterligare. Vill verkligen ha det huset som jag länkade förut, ser Hugo framför mig när han springer omkring där :)
Och jag hatar att vänta på saker, det ska häna fort!
Skulle lägga min mobil på laddning ikväll, för batteriet är typ helt dött. Men dessa gamla Nokior, batteriet håller ju så himla länge! :D Men nu vart det dött, och medans jag letar efter ladaren, upptäcker jag att den inte finns här, så skriver till pappa. omen, den ligger där hemma i Kallinge :) Så bra, där gr den verkligen nytta.
Vill shoppa.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0