Ungdomens förfall

FIA KLOCKAN ÄR 08.10! Natten gick så fort, men jag somnade redan runt elva tiden igår :D Men ändå var jag så fruktasvärt trött när jag vaknade. Och jag känner på mig att det kommer bli en kall dag på LTM så det blir att kosa sig i den tjockaste tröjan idag. Torsdag, snart fredag, sen helg! Och för helgen har jag iga speciella planer, jag ska inte gå ut iaf, tänker inte göra av med mer pengar nå.
Kanske gå på bio? Nya Sherlock Holmes verkar vara bra, varje trikk har affischen över sig. Och man måste ju se den när Noomi är med i den.
Här har ni en ganska betydelsefull låt



Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg Sherlock i går, den var najs, gå och se den :)

2012-01-05 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0