Tisdag

Och vi ær inne i veckan igen. Har suttit och ringt i ca  minuter men inte fått ett enda samtal, och det har inte någon. Så det ær væl något fel på TMG som må fixas.

Idag blir det køren igen, tredje gången før min del. Och jag gillar det så mycket, før først åker jag hem till Linnea och Marcus och håller dom sællskap lite, sen går vi till køren tillsammans. Så jag har några timmar ihop med henne. Førstår verkligen inte varfør
jag inte førsøker træffa henne oftare, før hon ær så himla rolig och underbar på alla sætt och vis.

Igår la jag mig i sængen redan runt nio, tog två avsnitt av One tree hill och sen slocknade jag ganska fort. Letade efter min glass men den hade någon ætit føre mig. Typiskt, blir så trøtt. Jag ær inte snål, så frågar folk så bjuder jag. Men att bara ta sådær, lite tråkigt. jaja, ni andra får också ha en jættebra dag så hørs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0