Tillbaka i vardagen

Att somna igår var så himla jobbigt! Somndae runt tretiden, då Miranda och Linnea somnat för längesen. Jag försökte tänka på något bra, då gick det enklare :) Vi har fortsatt vårat boende sökande.
Vi har fastnat för speciellt ett hus, JA hus :D wiie! Döm själva på bilderna, med trädgård och allt :D
http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=32315853
Och har suttit och tittat på massa gamla bilder ikväll, och sörjt, haha. Men en positiv nyhet är att jag ska börja jobba 10-18 nu istället och se hur det går (: Då ska jag skriva in mig på gymmet osm ligger här borta, där det förhopppningsvis inte är någon bindningstid och det går massa pass osv :D Mår kroppen bra, mår huvudet bra :)
NU måste jag sova! :D Godnatt alla fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0