Snart fri!

Och ikvæll, helt pløtsligt, kom det så himla mycket planer. Nu har jag mycket att stå i. Lovisa hørde av seg och frågade om vi inte kunde ta en fika, det var dock tidigare på dagen. Men jag skulle ringa henne sen nær jag slutat, vilket jag gør om ca 10! Ovh så måste jag ringa Sarah, och planera mysiga saker! :D Och så måste jag ut och gå också :)

Så tænkte ta flera smællar i ett. Ut och gå med Lovisa och ringa Sarah under tiden ;) Men hur social ær man då, høhø. Nu ær jag superflummig och bara vill gå hjem! Snart så, trenger lite vila och lite lugn och kos..

2012 verkar børja bra, det ær nu det lossnar allting, och jag har saker och ting att se fram emot! :D
Ha De!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0