På återhämtning

Nu kommer äntligen en uppdatering. Jag har legat  feber sen i torsdags, så jag har inte haft någon ork alls till att skriva något. Jag har knarkat Mirandas magiska feberpiller som har fått mig att svettas obeskrivligt mycket. Så jag har typ duschat tre gånger om dagen, inte kunnat ha samma tröja på mig i mer än fya timmar och ått byta mina sägkläder. Men nu är jag bra igen, så imorgon kan jag äntligen gå till jobbet också!
Måste prata med min chef om allt som händer med jobb och så också, han vill ju väldigt gärna ha kvar mig, för som han sa så är en jag en positiv människa som alltid sprider god energi runt om sig. Och jag är så tacksam över att få vara på ett jobb där man blir uppskattad av sina positiva egenskaper.
Igår så gick Miranda och jag till Karl Johan och satte oss på en jättetrevlig pub med en superduktig kvinnlig trubadur. Vi tog en öl, sen gick vi hem igen, Miranda åt fyllekäk och sen drog vi till Rett in ett gäng och drack ytterliagre lite öl. Nu har jag städat lite, men ha fortfarande inte fått in alla mina kläder, som ligger överallt, bredvid sängen och på tvättstället. Jag ahr öven fått en ny byrå då jag inte fick plats med allting som jag har :D Så jag tänkte att jag skulle fylla den lite.
Snart ska jag lyckas få med mig någon på en promenad tillsammans med mig. Måste ut i friska vädret, innan det blir alldeles för mörkt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0