Mejlar runt för fullt på lägenheter

Jag, Dennis, Miranda, Linnea och Daniel kommer förmoligen inom tre månader förhoppningsvis, flytta härifrån. Vi letar för fullt och har hittat endel som lockar. Vi bor så himla taight nu, för samma summa som vi hade kunnat betala om vi hade haft en egen bostad, ett eget rum. Jag flyttade ändå från en tvåa på 55 kvadratmeter, och bor just nu i ett rum tillsammans med två andra. Det var en ganska stor omställning faktiskt. Men det har funkat bra trots allt, och jag vet att jag kan bo tillsammans med dessa människorna, så därför känns det bra om vi hade flyttat ihop med dom :)
Vi dras till trädgårdar, eftersom jag vill ta hit Hugo. Så man kan leka fritt med honom, och alla som jag kommer bo med har absolut ingenting emot hundar och lite extra liv runt omkring oss. Vi har hittat en lägenhet som verkar vara superbra. , 121 kvadratmeter. En källare och en mellan våning, och en övervåning. Den ligger inte mitt i stan och har en stor trädgård. Hyran ligger på 16000 i månaden och det är isf jag, vilket blir ca 3200 i månaden. Samma pris som vi har nu. Då kommer vi alla ha ett eget rum, ett sort badrum och en till toalett. Ett rent fint kök, och ett stort fint vardagsrum. Det kan bli bra, då kan vi flytta in när som.

Time will tell,

Om tolv timmar börjar jag jobba igen. Tack och lov för det, nu blir det att samla cash.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va bra, och billigt blir det ju ändå om man jämför med vad ni har nu :) Lycka till!

2012-01-02 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0