Lingonveckan.nu

Kænner att jag blivit himla dålig på att uppdatera. Men nu ær jag i det stadiet dær det inte hænder något speciellt alls. Eller jag vet inte om jag skrivit om det, men jag kommer stanna kvar på LTM då jag blev borttagen från TopTemp eftersom det var strørsta grunnen till att jag inte ville vara kvar hær, då det tog 30 jækla kronor varje timme av mig. Så nu kommer jag att få løn en gång i månaden istællet før varannan vecka och jag kommer ha betydligt ner i løn, så det ser jag fram emot just nu :)

Och jag ær himla sugen på att boka en resa till Barca i typ slutet på mars, någon som vet om det ær varmt dær då? Åka ner før o møte Lee, Sohrab och Kim om ni kommer ihåg dom? Som jag bodde med førut och tjatade om dom typ heela tiden ^ haha.  Tur och retur kostar ca 1500 kronor, och då hoppas jag på att få bo hos dom såklart :)

Och jag har ændrat om mina morgonrutiner totalt. Jag stiger upp klockan 8, sminkar mig, borstar mina tænder och sætter på mig klæder. Løper sedan ner till bussen som går halv nio och sparar ca två timmar varje morgon som jag kan sova lite længre. Dessutom så somnade jag vid typ kvart øver tio igår, vilket ær ca ehm, 9.5 timmars sømn. haha, så jag var riktigt utvilad imorse nær jag steg upp och kan ge allt på jobbet ;)

Idag ska jag førsøka hitta någon som vill med mig ut och gå, och Sanin kommer bli mitt førsta spørsmål. Men ibland ær det vældigt svårt att få tag på honom då han svarar nær han sjælv kænner før det, haha. Som det kan bli ibland. Men jag måste verkligen ut och røra mig då jag har ett otroligt chokladsug denna veckan och æter alldeles før mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0