Jag har sagt upp mig

I torsdags medans jag sitter i telefon på jobbet, ringer Linnea. Jag svarar s¨klart inte då och jag får sedan ett sms; Ring mig fort, jagh har jobb till dig!
Så jag ringer henne på rasten och hon berättar att hon kan fixa intervju till mig på fredagsmorgonen. På hennes jobb då såklart, och jag fick jobbet. Jag kommer tjänar dubbelt så mycket än det jag gör nu. Så jag sa upp mig i fredags efter jobbet, och jag kommer jobba där två veckor till. Sen börjar jag på det nya måndagen den 30/1.
Jag älskar Norge och dess möjligheter. Att Linnea lyckades så bra så hon ligger och erbjuder mig jobb när vi ska sova typ. Så jag kommer fortfarande sitta i tele men kommer jobba på ett helt annat företag. Kommer jobba för telio. Provisionen är superbra och det är det som jag kommer tjäna på. Jag ska inte skriva löner men det är inte dåligt.
Jag slocknade idag också, haha vid fyra tiden så lägger jag mig i sängen och slover i nästan fyra timmar. Det beror väl på för att jag inte sovit så mycket eller så bra inatt. Men skönt var det, nu får vi hoppas att jag lyckas somna inatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0