hur länge gick det, två dygn?

Tusan vad kass jag är.. Men igår innan jag skulle sova, jag var ju såklart tvungen att gå in på facebook och kolla eller något. Och grejen är att jag nästan inte har några nummer på min tele, bara nummer till alla där hemma typ. Så jag kunde inte få tag på någon, jag kände mig superhandikappad! haha

Dschade med silverschampo idag och till er som bryr er. Så nu blir jag ljusare och ljusare för varje dag som går :D Wiie! Och sen går det kanske två månder, sen vill jag göra ngt annat ;) You know me.
Åh igår kokade Linnea risgrynsgröt! haha, vår egna lilla husmor. Så det fick bli mi frukost idag, super! Det och ljus sirap som Dea visade mig, kanongott.
Ja vad kan jag er skriva, att jag måste gå till skattekontoret nu i veckan, annars blir det 50 % i skatt.. Det vill man ju ikke.
När Linnea och jag är som gladast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0