Hade det inte varit fredag hade jag varit supersur

Min dator fukkar ur, och jag får panik. Dennis måste verkligen ge den en omgång nu i helgen. Den laggar liksom när jag inte ens är på internet, typ när jag tittar i widows media player. Något är fel och Dennis måste fixa. Och jag har upptäckt lustiga blodfläckar i min säng, först var det en på kudden euww!!! Det kan inte vara mitt, jag har inte bloat någontig, och sen nu när jag vaknar så är det en på lakanet också, så det blir till att byta sängkläder idag också.
Me fredag idag iaf, vilket väger upp mye :) Och det är så skönt att jobba dagar också, så jag kommer hem i tid, det var faktiskt inte det minsta roligt att komma hem runt halv tio en fredags kväll, det käns som att helgen blir så mycket kortare då. Och en annan bra sak är att vi ska jobba från 9-5 fr.o.m nästa vecka :) Så då kommer jag tjäna ytterligare en timme om dagen, från att sluta 21, till att sluta 17, det är bra :D
Och ryssarna började väsnas inatt runt ett tiden, skrika och bråka och smälla i dörrar. Så för en gångs skull reagerar jag, (inte för att jag somnat) och flyger upp ur min säng och bankar på deras dörr. Men de bara rabblade någon ramsa på ryska och jag skrek att det ite är okej att väsnas så vid denna tiden när folk ska upp och jobba. Båda två är annars jätte trevliga, men när de håller på på det sättet jag man lite lagom sur.

Och jag hivade mina linser nu också, rip.. Det var ngt allvarligt fel på dom, jag har aldrig haft problem där förut, men den ena linser var alldeles för stor så är jag tittade för fort åt ett håll så hängde den ena inte med. Och det kunde skava något otroligt, så nu vill jag ite skava mer, så jag huttade dom :D
ha de bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0