Godmorgon!

Idag tog jag lite sovmorgon, eftersom jag inte har köpt några ägg än,. Drömde värsta mardrömmen, att jag endast hade 170 kronor på mitt konto. Ush då, det kändes inte alls bra, då jag är van vid att alltid ha pengar :(
Men ja, jobbet igår, jag hade en lång diskution med min chef. Om hur myket han inte ville att jag skulle sluta, oh att det faktiskt är bättre för mig att stanna. Alltså jag är ju genom ett bemmaningsföretag, oh de tar ganska många tusenlappar för mig i månaden. Och det är det jag inte vill. Därför sökte jag nytt. Men han lovade mig nu att de skulle ploka bort mig därifrån oh att jag då kommer vara anställd genom LTM istället. Och som det ser ut nu så verkar jobbet på telio väldigt skrämmande då de preis avslutat folk för det inte gik bra för dom. Människor som ändå inte jobbat där så länge. Så jag ska kolla med Olof idag om han tagit bort mig från toptemp, då fortsätter jag nog på LTM.

Oh efter jobbet så åkte jag direkt hem till Linnea och Marus. De hade lagat mat till mig, och det var inte vilken mat som helst, älskade laxfileér oh pressad potatis, med god gegamojja till. Åh vad jag åt, ni anar inte hur lyklig man kan bli av sånt ;) Sen gik vi till kören, som jag nu har börjat på. Kände mig verkligen lite ringrostig men det kommer gå fint tror jag. Det kändes verkligen skönt att sjunga på riktigt igen :)
Occh nu har jag packat väskan med varma kläder, för vet ni vad jag ska ge mig in på idag? Oh herregud, livrädd är jag. Ska för första gången idag åka skidor. Det enda jag gjort är att åka långfärdsskidor, oh det gjorde jag en gång för två år sen :s Haha, men alla lär ju sig, så då gör jag också det förhoppningsvis ^^ Men ska försöka komma igår kameran så jag kan klicka lite :)
Ni andra får ha en bra dag, så uppdaterar jag näst med förmodligen brutna ben!
HaDe!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul med skidor, är något jag med hade velat testa på någon gång i livet :)

2012-01-18 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0