Glad Sofie! :D

Fick idag reda på att min fina fina fina lilla pullipulla kommer hit på torsdag :D Sessan då assåå! Wiie! Hon ska bo hos Sussis syrra om jag inte förstått rätt, ligger ca en timme från mig :) Så de kommer ta tåget in på fredag har hon lovat :) Och hon berättade också att Kapten Röd kommer hit på lördag :D Så nu är tre biljetter bokade dit, till mig, Linnea och Sanin :)
Sessan var dock inte säker på om hon skulle dit, men hon har isf biljett, men jag ska kämpa med att få med henne ;) Och konserten kommer vara ca 200 meter från vårt hem! haha det är ju det bästa av allt :)
Mamma och pappa, antar att ni inte vet vem det är, lyssna.
Och kan berätta att jag spenderat min kväll nere på grodan, och tittad epå film tillsammans med Sanin och Sorosh, ja, Så mycket finns det att berätta om min kväll ;) haha, god natt :)

Kommentarer
Postat av: sessi

hihiihi pullan!!

2012-01-11 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0