Fredag, började bra

Väktarna kliver på bussen, Du har busskort nu va? Frågar Bea, jajamen!
Meeeen, ursäkta men ditt kort är inte aktiverat?
Va!? Jag har ju fyllt på det för 600, och gjorde det den elfte?
Ja, jag kan se det, men du har inte aktiverat det? Så du har åkt gratis nu i lite mer än två veckor.
Va fan!! Man var tydligen tvungen att gå fram och aktivera det i bussen första gången man använder det. Vilken tur att det finns information om det, dadam. 750 kronor i böter, vilket jag absolut inte förtjänade. Sura vaktjäkel..
Och vi planerade lite korv i bröd och pommes till det. Funkar spisen/ugnen? Åh jag blir så trött, då det fick bli pizza. Och nu dricker vi öl, kommer bli tragiskt berusade och somna gott ikväll. Nu ska jag ringa kära mor, sen får vi se vad vart som händer ikväll.
Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det var det dummaste jag hört i hela mitt liv! Har man betalat ska det ju vara klart. Bara ytterligare en anledning till att lura folk på pengar...

2012-01-28 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0