En runda på Karl Johan

Fick det bli ikväll, tillsammans med mina Linneor :) Jag hittade en spetstopp som jag tänkte ha på mig imorgon på jobbet, ska se om jag kanske kan lägga ut någon bild imorgen. Linneorna käkade Burger King medans Sanin och jag tittade på. Tror inte han uppskattar tjejsnack då han stack direkt när vi kom ut därifrån :D haha. Vi tog en sväng på kondomeriet också, hittade dock inget. Allt som är snuskigt är så jäkla dyrt, haha.
Men iaf, sen drog vi hem, Då Pelle hade en fruktansvörd skoskav. haha nu dog vi lite här, då Dennis kommer in, Linnea ligger och sover. Och Dennis uttalar sig: Varför har inte Linnea några kläder på sig? Haha så hänger hennes ena tutte utanför, haha. Jag döööör.
Sen är Marcus hemma igen! :D Efter sin semesterresa på Gran Kanaria :) Så imorgon träffar jag honom på jobbet igen! :D Im so happy right now :)
Och imorgon kommer Sessan och jag att vara i samma stad! :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0