Där ute finns det gott om ormar

Fick despans från jobbet idag. Skattekontoret (ett jäkla tjat, jag vet) öppnar ju kl nio. När jag börjar nio, så jag fick despans från jobbet. Olof, min chef, är otroligt sjyst :) Men jag har ju ingen aning om hur jag gör, eller vart det ligger, så Miranda och jag hade en dejt för hon lovade att hjälpa mig, snäll som hon är :) Men så ringde de från garderoben så hon får hoppa in och jobba! :P
haha så himla typiskt.. Men nu helt plötsligt kom Dennis hem från jobbet.
Han hade tydligen tagit ledigt, åkte bara fram och tillbaka.. haha så han visade mig på kartan vart det ligger. Han är så snäll lilla Dennis! :) Och som vanligt är jag uppe så mycket tidigare än vad jag behöver.. Jag var färdigduschad, sminkad och mätt när klockan var 8, vad ska jag göra den närmsta timmen? haha, och ändå steg jag upp 30 minuter senare än vad jag brukar. Förstår inte riktigt hur min hjärna fungerar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0