Börjar morgonen med Edith Piaf och saknar Paris

Vi drack faktiskt två glas smultronvin igår, allt var så jävla tråkigt så jag ville bara ut. Men vi drog aldrig, vi tyckte det kunde vara skönare att sitta hemma. Nu ska vi ut och springa vår runda på 6 km ungefär, Linnea och jag som börjar ta tag i våra liv. Vi ska skriva träningsschema och så nu, då blir det lite roligare att träna tycker jag :)
Jag har inaktiverat min facebook nu också, jag blev en total missbrukare. Tycker inte att livet ska kretsa runt internet och det är så mycket mer personligare med sms och telesamtal.. Om det är någon som vill ha mitt nummer som inte har det, skriv det i en komentar som jag inte publicerar med ert nummer.  Men jag kommer såklart finnas kvar på bloggen. Det är det som hjälper mig att minnas vad som hänt i mitt liv.
En död Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0