1/1 2012

Nyårsafton 2011/2012 var superbra! Vi åt tre rätters hemma hos Linnea och Marcus, till förrätt fick vi en mini tacopaj, huvudrätt: Baconlindad kycklingfile med mozarella och soltorkade tomater och hemmagjord klyftpotatis, och efterrätt var en simpel glass med varma hallon! :D Vi snackade om allt mellan himmel och jord och klockan börjar närma sig tolv, så vi löper ner till Akerbrygge och tittade på så otroligt fina fyverkerier.
Miranda piisar vid en ingång till Rådhuset. Sen går vi till Yatzy och dansar till klockan blir ca halv tre, sen skilldes vi från Linnea och Marcs och Dennis, jag och Miranda går hem. Sätter oss på ankan och skrattar lite åt ingenting egentligen, och går sedan upp till kaninen igen. Daniel som var fullare än allihopa tillsammans gjorde nog ändå kvällen. Jag har aldrig någonsin sett honom så berusad, haha! Han däckar så småningom i Mirandas söng så hon får ta Linneas.
Nu ska jag göra mig iordning mig lite och sedan dra ner till Grodan och se hur de mår idag :D Sen blir det nog lite Mc Donalds som får göra denna söndagen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0