100 saker att göra innan jag dör

Eftersom jag inte visste vad mitt liv skulle gå ut på, så började jag skriva en lista att gå efter. Och jag ska skriva 100 saker, och är uppe i 36 typ. Så listan kommer alltså fyllas på hela tiden med årens gång, och den kommer sakta men säkert checkas av. Och kom ihåg, det är min lista och mitt liv! Detta är saker som jag vill göra, och känner att jag vill ha gjort innan jag dör. Så döm inte efter den, utan alla vill uppnå olika saker.
Och listan har också varit en sak som jag har dragit upp på alla möjliga sorters fester, så folk har fått skriva lite vad de själva vill, så däför är den lite galen.
1.Mata ett undernärt barn.
2. Hoppa fallskärm.
3. Dansa med infödningar.
4. Bil-luffa genom Europa.
5. Backpacka i Thailand.
6. Dricka öl i Irland.
7. Besöka Graceland.
8. Föda barn.
9. Klättra på Mount everest.
10. Hoppa byngyjump.
11. Besöka rymden.
12. Vara med i en musikal.
13. Bajsa med öppen dörr i Hudik.
14. Springa 14 varv runt lillfjärden.
15. Bo i ett kllektiv. Check!
16. Hoppa en meter med Zorba.
17. Springa ett maraton.
18. Röka hasch. Check!
19. Se motley crue live.
20. Rida på en elefant.
21. Åka på safari i Kenya
22. Se metallica live.
23. Se Bullet for my valentine live.
24. Festa med Frej Larsson
25. Åka till Ibiza.
26. Äta på Amigo
27. Cykla med trosor.
28. Kyssa Sanin. Check!
29. Volontärarbete.
30. Klappa en krokodil.
31. Klappa en delfin
32. Skaffa någon slags utbildning

Nu lever jag efter den och den kommer fyllas på och bockas av! :)

Kommentarer
Postat av: sessan

röka hasch, check! hahah nu dog jag lite:)

2012-01-27 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0