Godmorgon fra LTM

Sitter och jæspar mig igenom samtalen, men det ær helt Okej. Kan nog inte beskriva hur bra jag trivs på jobbet. Dærfør ær det inte svårt att stiga upp på morgonen, æven om jag drømmer att Enrique Iglesias kommer in på mitt rummet såhær på morgonkvisten och tar mig med storm. haha vart kom han ifrån liksom? Men alla på jobbet får mig på så himla gott humør, en riktig superliga ær vi! :) Vi ska också boka en liten weekend ihop, vi får aldrig nog av varandra.

Jo men i slutet på Mars ska vi boka en resa, och det blir førmodligen till Amsterdam, fortfarande så kan jag ikke lægga ut några bilder. Men fatta vilken vacker stad det ær! tuva har varit dær tidigare så det kænns ganska tryggt :) Då blir det jag, Emilie, Olivia og Tuva som åker, vilken hærlig tjejresa det kommer bli :D
Googla det, så ska ni få se :)
Ser fram emot alla vackra bilder som jag kommer kunna ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0