En vit helg

Ja, eftersom jag haft en helt vit helg, och jag aldrig ha mått bættre, så ska jag nu ha en vit månad :) att vakna upp morgonen och kænna att man faktiskt orkar gøra något. Jag var ju ute tillsammans med Sandra och en kille som jag træffade før førsta gången i lørdags, vi var ute på Cafe sør, super tevligt stælle. Dock var det mycket folk, och vi hade ingenstans att lægga av sig jackorna så kunde inte dansa eller något. Och det var jætte tervlig musik verkligen, gillade det skarpt. Men då drack jag bara pepsi :D haha, och jag mådde sååå bra hela søndagen :D

Och jag børja trivas bættre i mitt gula/vita hår. Alltså stod nog med silvershampo i 10 minuter imorse i duschen, høll på att somna dær inne, haha. Men det håret som ær lite længre ær inte lika ljust som det i luggen, då det ær sønderfærgat och færgen fastnar inte lika bra. Så kommer formodligen klippa av en bra bit, och sen bara låta det væxta ut. Och jag vill att hela mitt hår ska vara i samma længd. Inget uppklippt, ingen lugg eller något, så det kæmpar vi før nu ! :)

Alla får ha en bra dag, så uppdaterar jag ikvæll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0