Skön förmiddag

Tog igen sömnen som jag förlorat denna veckan. Vi drack lite igår, men tog det bara lugnt som jag sa att jag skulle göra :) Så fick först ett glas vin av Linnea sen drack Sanin och jag upp Daniels vodka :) Men som sagt, tog det bara väldigt lugnt, och det var väldigt skönt :) Vi spelade lite också nere på Sanins rum, haha dock gick det inte så väldgt bra. Somnade nere hos honom men gick upp igen vid nio tiden och fortsatte sova i min egen säng. Där jag sov till halv två då en skrikande Miranda slänger sig över mig.
Och ikväll ska vi bara ta det lugnt borta hos Linnea och Marcus :) Men innan det är det Daniels tur att laga mat :D Han har tydligen lagt tusen kronor på dagens middag, haha köpt vin och hela köret :) Han gick all in, så det ser vi fram emot :D Nu ska jag kolla lite på One tree hill och sen sätta på mitt ansikte :D

Kommentarer
Postat av: sess

fin cigg sofie:) gillar läget

2012-02-05 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0