Idag fyller min bebis 2 år

Och jag kan inte minnas vilken datum det var som vi tog hem honom, minns att det var i April någon gång. men helt sjukt vad tiden går fort, har snart haft honom i två år liksom. Och jag fick verkligen inte skaffa hund før mamma och pappa, men eftersom jag alltid gør och fått det som jag vill ha det, så gjorde jag det iaf :) Det var jag, Sarah, Emil och pappa som var och hæmtade honom i Ystad, har jag før mig. Och efter en långbiltur så hittade vi rætt, och han var så søt! Fick då också træffa hans syster som var typ dubbelt så liten och fortfarande ær. Och hennes matte har jag kontakt med på facebook, och vi ska i somras att vi skulle førsøka træffas. Men det blev aldrig av då Mindra børjade løpa de datumen som vi bestæmt, vilket vart jættetråkigt før hade verkligen sett fram emot det.

Men æven om han inte vet om det sjælv så ær det jobbigt att inte vara hemma på hans fødelsedag :( Och jag saknar honom otroligt mycket och tænker på honom akkurat varje dag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Andersson

Du tog hem honom den 25 april, samma dag Moa fyller ju ;)

2012-02-27 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0