hej å hå i bakken

Vi har städat heela rummet idag, och nu är det helt underbart där inne. Helt nya sängkläder i alla tre sängarna, dammat, dammsugit, har ändrat om bland mina parfymer och omplacerat bland dom så nu syns de mycket mer och de glittrar i hela rummet :D Och satt upp lite roliga bilder från tidningar på väggarna och det gör så mycket för rummet. Och tända rökelser eller doftolja gör det så himla fräscht. Alltså det går inte att beskriva hur vårt rum har sett ut. Miranda är de renaste av oss tre.
Ni där hemma, så som det såg ut i min stuga förr i tiden, så ungefär, gånger 2, haha. Men nu är det fint och jag ville bara gå och duscha och sätta på mig pyjamasen och gå och lägga mig. Men det fanns inget varmvatten, så fick bli utan dusch. Jag ahde verkligen behövt dränka mitt hår i silver igen, men får ta det imorgon bitti istället.
Och jag har varit och åkt pulka idag, tillsammans med Linnea H och Tuva. Det var nog bland det roligastejag har gjort, sån underbar frihetskänsla :D 2 km pulkabakke, och sen när man är nere, då tar man t-banan upp, haha. Det var super rolligt, tror vi åkte ner tre eller fyra gånger. sen orkade man inte mer, åkte i 2 timmar, och nu är jag trött.
Ska nu följa med Hannan ner till seven, eller vart det var hos skulle. Och jag kommer eventuellt köpa choklad, annars somnar jag. hähä. Nu vankas det ny vecka och nya tag, och det ser jag fram emot!
cambomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0