Godmorgon Tisdag

Igårkvæll var jag ute och gick tillsammans med Sanin och Tobbe. Vi gick vanliga runda, haha, Karl Johan upp och vænde och gick tillbaka :D Så otroligt mysigt att gå dær, med all belysning och nær man går førbi den upplysta skridskobanan dær de igår spelade veronicas sommarplåga "Jag kommer" och jag kom på att den låten hørde jag før førsta gången før ett år sedan. Ifall någon ville veta det.

Sen såg jag henne køra den live nær Gustav och jag var och tittade på henne i Karlshamn, inne på Østersjø :) haha, sen lyckades jag æven se henne i Sthlm tillsammans med Dea nær vi var på Grøna Lund och helt pløtsligt kom in i Aftonbladets rockbjørnen.

Men det jag skulle komma fram till var iaf att pga att jag var ute och gick igår i kylan så kænner jag mig lite snuvig idag. Alltså jækla vinter! Man går och går och blir aldrig riktigt frisk. Jag kan bli galen på det, men samtidigt, det finns værre saker som hænder ute i værlden :( Fick førresten brev från mitt fadderbarn hæromdagen. Med fotografi och allt. Dock ær det inget som får læggas ut på internet. Måste skicka brev till henne också, tycker det ær så otroligt faccinerande att man kan leva på samma jord men att det finns så många olika kulturer och religoner. Och jag vill veta hur hon har det såklart, och hur det ær dær hon bor. Jag har mitt fadderbarn via sos barnbyar, och jag førstår inte varfør mænniskor inte kan skænka 200 kronor i månaden.

Stanna hemma øver en helg och du har sparat de pengarna och lite till. Mænniskor svælter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0