En lyxig Onsdag

TMG, fukkade ur totalt igår också. Så jækla drygt, satt i ca en timme och hade inte ett enda samtal. Læste nog igenom hela aftonbladet kan jag tænka mig, och alla bloggar som finns på denna jord, norska som svenska :D haha. Æn sålænge har jag bara fått ett samtal på 30 minuter, lite bættre iaf.

Igår var det onsdag och jag orkade inte åka tillbaka till svenska, æven om jag bor med bra mænniskor. Så jag frågade Tuva om vi skulle ut på en pils, så vi satte oss på en pub som hette Paddy's, en irlænsk pub :) Vi tog en øl och hennes kompis Elias møtte upp oss. Vi gick till ær hærligt stælle och skulle ta oss en matbit. Inte dåligt, kækade oxfile, beasås, grillad tomat och pommes. Hela middagen och en øl gick på 350 kronor :) Men det var det verkligen vært! Och jag var helt lycklig nær jag kom hem, haha. Att lite mat kan gøra en så lycklig ;)

Och ni anar inte hur kallt det vart igår, fy tusan vad jag frøs. Så nær jag kom hem så hoppade jag genast in i duschen och duschade riktigt varmt till mina føtter var helt brænda och svullna, haha. Jag blir alltid sån. Sen bara på med pyjamasen och så ringer Sanin, så går ner till honom, så han får vakna till lite, då han sovit hela dagen. Han jobbade sin førsta dag igår på Ikea. Så han hade varit vaken hela natten, jobbade 6-10, gick sedan hem och la sig och sov till klockan 21. haha. Sen tittade vi på några avsnitt av vænner och drack saft (haha) och sen gick jag upp och la mig och sov otroligt gott :)

I
dag ær det torsdag, ingenting speciellt som kommer hænda, alldeles før kallt før att ut och gå eller gøra någon annan utomhus aktivitet, ser fram emot Turkietresan som jag kommer gøra i Maj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0